
Noe innen media : situasjonsrapport fra norsk journalistikk : har det klikket for pressen?
Halvor Hegtun og Sven Egil OmdalHegtun, Halvor
Bok Bokmål utgitt 2016
Ledig
- Sølvberget, Magasin U2: 1 av 1 ledig
(sortering: 302.23 HEG)
*0010650876 *003NO-LaBS *00520211116211657.0 *007t *008160801s2016 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-02-52732-7$qib.$c349 kr *035 $a(NO-LaBS)10571430(bibid) *08204$qNO-OsBA$a302.23$223/nor *090 $c302.23$dHEG *1001 $aHegtun, Halvor$d1961-$_28578800 *24510$aNoe innen media$bsituasjonsrapport fra norsk journalistikk : har det klikket for pressen?$cHalvor Hegtun og Sven Egil Omdal *260 $a[Oslo]$bCappelen Damm$c2016 *300 $a286 s. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *5208 $aTidligere fikk vi et mediert og redigert bilde fra mediene og journalistene. Men i løpet av kort tid har dette endret seg drastisk - nå er «alle» med på å skape mediebildet, noe som har ført til store endringer i hvordan vi opplever verden rundt oss. Boka ser med et tankevekkende og galgenhumoristisk blikk på endringer og et mulig sammenbrudd i de tradisjonelle mediene. Hvilke utfordringer står de gamle mediehusene overfor dersom de ikke tilpasser seg de nye mediene godt nok? Omtalen er utarbeidet av BS. *599 $a349 kr *65014$aMassemedier$_10520800 *7001 $aOmdal, Sven Egil$d1953-$emedforfatter$4aut$_10445000 ^