
Turisme : destinasjonsutvikling
Arvid Viken (red.)Bok · Bokmål · utgitt 2016
Ledig
- Sølvberget, 3. etasje: 1 av 2 ledig
(sortering: 338.4791 TUR)
Logg inn for flere valg
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0010646146 *003NO-LaBS *00520211116211123.0 *007t *008160113s2016 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-0-546050-8$qh.$c349 kr *035 $a(NO-LaBS)10453039(bibid) *08204$qNO-OsBA$a338.4791$223/nor *090 $c338.4791$dTUR *24500$aTurisme$bdestinasjonsutvikling$cArvid Viken (red.) *260 $aOslo$bGyldendal akademisk$c2016 *300 $a281 s.$bill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)646146-1 *5058 $aHar bibliografi, data om bidragsyterne, noter, register *5208 $aDenne boken handler om destinasjoner eller reisemål, det vil si steder, regioner og land vi reiser til som turister. Destinasjoner er hva lokalbefolkningen, reiselivsnæringen og de besøkende gjør dem til. Reisemål er komplekse økonomiske og sosiokulturelle enheter. Denne kompleksiteten er grunnlaget for denne boken. Boken gir et innblikk i noen av dens sentrale temaer og drøfter ulike typer reisemål. Den inneholder eksempler fra hele Norge, f.eks. Oslo, Lofoten, Fjellheimen og Alta. Bokens tematikk er sentral både for studenter, aktører i næringslivet og forskningsverden. *599 $a349 kr *65007$aTurisme$9nob$2Bokbasen AS$_31202800 *65014$aReiseliv$_10622600 *65024$aTurisme$_10622700 *651 4$aNorge$_10005700 *651 7$aNorge$9nob$2Bokbasen AS$_30172600 *7001 $aViken, Arvid$eredaktør$4edt$6(NO-LaBS)646146-1$_21344300 ^